Tilproat maart 2015

Hieronder het stukje dat is verschenen in de tilproat van maart 2015

Hallo allemaal,

De vorige keer schreef ik over oliebollen en appelflappen, nu hebben we net de voorjaarsvakantie achter de rug. Het is een cliche, maar de tijd gaat zo snel…Na de kerstvakantie zijn we begonnen met het knutselen van boerenkool met worst, pinguïns en sneeuwpoppen. Het is een leuke uitdaging, om elke keer toch weer met iets nieuws te komen. Als je de knutsels wilt zien: op facebook zijn wij te volgen!

Natuurlijk zijn we Valentijnsdag niet vergeten, alle peuters hebben een mooie hartenkrans gemaakt voor hun allerliefste.

Tiamo, Vajen, Thijs ( uit Ten Boer) en Djayden ( uit Woldendorp) zijn na de vakantie bij ons begonnen. Wij wensen allen heel veel plezier. De maandag/woensdag ochtendgroep zit op dit moment vol met zestien peuters, de maandagmiddag/donderdag ochtendgroep bestaat nu uit acht peuters, hier hebben wij dus nog plek! Op onze website staat meer informatie over de aanmeldingsprocedure.

Ons lokaal is inmiddels van een winter thema omgetoverd in een lente thema. Er staan grote bloemen in de vensterbank en er zijn vlinders en vogelhuisjes geplaatst. Er is zelfs een knuffellieveheersbeestje om mee te spelen. De peuters vinden het prachtig!

In de week van 9 maart – 14 maart lopen ouders van onze peuterzaal collecte voor Jantje Beton. De helft van de opbrengst daarvan is bestemd voor onze peuterzaal. Wij zijn blij met alle giften en gaven die we krijgen! We doen het immers samen….. zonder hulp zouden wij niet kunnen bestaan!

Tot de volgende keer, alvast een hele vrolijke en warme lente gewenst!

Juf Maaike