Thema lente

Wij zitten alweer in februari en sluiten bijna het winterthema af. De harten voor Valentijnsdag staan op de ramen en ook alle hartenwerkjes gemaakt door de peuters voor de allerliefsten staan klaar in de vensterbank.
Na de voorjaarsvakantie gaan we verder met het thema lente. De klas wordt dan omgetoverd in lente-sfeer en we gaan met alle peuters en ouders lammetjes kijken.

In het nieuwe jaar zijn de volgende peuters bij ons begonnen: Diede, Jeason en Wietse. Wij wensen hen veel plezier!

Ouderbetrokkenheid is erg belangrijk binnen onze stichting. We zijn erg blij met alle hulp die we krijgen. Zo hebben een aantal ouders alle spullen op zolder geordend en wordt het schoolplein binnenkort aangepakt. We blijven altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die ons kunnen ondersteunen op maandag, woensdag en/of donderdag.

Heb je belangstelling om op maandagmorgen/woensdagmorgen of maandagmiddag/donderdagmorgen je kind te laten komen op de peuterspeelzaal, neem dan contact op met juf Maaike telefoonnummer: 06-57285690 of kijk op de website voor meer info en het aanmeldformulier.

Juf Maaike