Schoolreisje Knoll’n toen

Afgelopen woensdag was het een spannende ochtend voor de peuters van de peuterspeelzaal Stichting Kleine Vrienden te Woltersum. De stichting is erg blij met de grote opkomst en de betrokkenheid van de ouders waar de peuterspeelzaal, zonder overheidssteun, afhankelijk van is. Bijna 30 peuters verzamelden zich ’s morgens in Woltersum om samen te gaan spelen. Van elk kind ging er een ouder mee en onderling regelden de ouders het vervoer, koffie thee en uiteraard een grote hoeveelheid cake waardoor het schoolreisje voor de moeders haast een high thea genoemd kon worden. De reis ging naar de Knoll’n toen in Godlinze. Deze speeltuinvereniging heeft een zeer goed onderhouden en schone speeltuin waar je veilig en met plezier kan spelen. De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt op de klimtoestellen en glijbanen. Ook was er een peuterracebaan waar de peuters konden experimenteren met allerlei loopfietsen auto’s en driewielers. Aan het eind van de ochtend gingen de ouders en hun kinderen moe maar voldaan naar huis.

Danielle

image17 image16 image14 image12 image8 image6 image5 image4 image2 image1