Peuterspeelochtend bij CBS De Wieken

Peuters spelen bij CBS De Wieken

Op de vrijdagen tussen de meivakantie en de zomervakantie, kunnen alle 3-jarige peuters zes ochtenden komen spelen op basisschool De Wieken in Ten Post. Het gaat om de volgende data:

• vrijdag 22 mei
  • vrijdag 29 mei
  • vrijdag 5 juni
  • vrijdag 1 juni,
  • vrijdag 19 juni
  • vrijdag 26 juni

De speelochtend begint om 8.30 uur en eindigt om 11.30 uur. Door gezellig met elkaar te spelen en allerlei activiteiten te doen, worden de kinderen uitgedaagd en gestimuleerd in hun ontwikkeling. Juf Willy Westerhof zal er zijn om samen met de kinderen te lezen, te spelen, te tekenen en te knutselen. Ook kunnen ze klimmen en klauteren op de gymtoestellen of lekker buiten spelen. Voor de speelochtenden is het kleuterlokaal van de basisschool beschikbaar en wordt gebruik gemaakt van alle daar aanwezige materialen.

Juf Willy heeft veel ervaring als kleuterleidster, peuterleidster, kinderopvangleidster en vrijwilligster in het basisonderwijs. Samen met haar zal juf Hieke aanwezig zijn om de peuters te begeleiden.

De kosten voor deze 6 ochtenden bedragen € 30,-. U kunt uw peuter aanmelden door voor 15 mei een e-mail te sturen naar info@stichtingkleinevrienden.nl. Is uw kind al aangemeld bij Kleine Vrienden, dan kunt u uitbreiden met deze peuterspeelochtenden op de basisschool.

Deze peuterspeelochtenden zijn een initiatief van Stichting Kleine Vrienden voor peuterspeelzaal werk in Woltersum en Ten Boer en basisschool De Wieken in Ten Post. De achterliggende gedachte is dat in het kader van de leefbaarheid van de kleine dorpen, er ook een plekje moet zijn voor de peuters.

Hebt u vragen? Neem dan gerust contact op met Paulina van Bostelen (directeur CBS De Wieken) 050 302 2820 of Klara Westra (Stichting Kleine Vrienden) 06 – 2040 3717.