Peuter aanmelden

Peuters kunnen onze peuterspeelzaal bezoeken vanaf 2 jaar. Inschrijven is mogelijk vanaf 1,5 jaar. Het kan voorkomen dat je peuter niet op de gewenste datum of dag geplaatst kan worden. In dat geval bieden we een alternatief aan of komt je peuter op de wachtlijst. Als er een plaats vrij is krijg je een oproep. Bij plaatsing vanaf de wachtlijst hanteren we de volgende regels:

Onze peuterspeelzalen zijn opgericht als een plattelandsvoorziening en belangrijk voor de leefbaarheid in de dorpen waarin ze gevestigd zijn. Peuters die in een kerndorp van de gemeente Ten Boer wonen waar geen peutervoorziening is, krijgen daarom voorrang bij plaatsing. Daarbij geldt wel dat de peuter op het moment van plaatsing ten minste 6 maanden aangemeld moet hebben gestaan. In principe plaatsen we peuters op basis van hun leeftijd. Als er veel aanmeldingen zijn telt ook de aanmelddatum mee.

We werken met vaste groepen en dus ook met vaste combinaties van ochtenden en middagen. Een groep bestaat uit maximaal 16 kinderen. Een peuterplaats is naamsgebonden. Bij verzuim is het is niet mogelijk om de plaats door een ander kind op te laten vullen.

Wil jij je peuter aanmelden? Download het onderstaande formulier en stuur en ingevuld retour.
Aanmeldformulier STKV