Over ons

Deze stichting is opgericht om onze omgeving leefbaar te houden, er is een voorziening gecreëerd voor onze jongste inwoners, namelijk een peuterspeelzaal. Een bijna onmisbare voorziening die kinderen en ouders de mogelijkheid geven om elkaar te ontmoeten, van elkaar te leren en waar er persoonlijke aandacht voor elkaar is.

Als stichting willen wij onderscheidend zijn met onze peuterspeelzalen. Onze visie is heel duidelijk. Wij vinden het belangrijk dat de peuterspeelzaal een veilige omgeving is voor kinderen om zich te ontwikkelen. Ook zien wij de peuterspeelzaal als een plek waar kinderen samen met andere kinderen door middel van spelletjes en activiteiten worden gestimuleerd in het ontdekken en hun ontwikkelen van eigen talenten.

Alle ouders willen het beste voor hun kind, jij toch ook? En jij wilt toch ook dat je kostbaarste bezit een geweldige tijd heeft op de peuterspeelzaal? En jij vindt het toch ook leuk om daarbij betrokken te worden? Kom dan eens bij ons kijken. Proef en beleef zelf de sfeer, en neem vooral je peuter mee.

Hier vindt u het Aanmeldformulier STKV.

Onze peuterspeelzalen staan geregistreerd in het landelijk register kinderopvang.

Peuterspeelzaal Woltersum