Met een lach en een traan naar de basisschool!

Melize heeft het zo enorm naar haar zin gehad op de peuterspeelzaal! Ze zat al ruim voor haar 2e jaar op de peuterspeelzaal omdat het groepje toen nog klein was en haar grote broer er ook op zat. Dus Melize heeft de peuterspeelzaal Kleine Vrienden in Woltersum tot nu toe het langste mee mogen maken van alle kinderen! Melize vindt knutselen geweldig en dan zit je op de peuterspeelzaal op je goede plek, wat een mooie dingen heeft ze bij jullie gemaakt! Thuis werd Juf Maaike regelmatig exact na gedaan waarbij ze met een grote map en een pen de dag nog eens dunnetjes over deed. Zo waren wij thuis ook precies op de hoogte wie er aan- en afwezig waren en wat er die dag gemaakt was. Ook werden alle liedjes nog eens gezongen met alle beren en knuffels als publiek. Melize wou aan de ene kant heel graag naar school (net als haar grote broer) één deur verderop, maar vond het ook wel heel moeilijk om weg te gaan bij Juf Maaike. Gelukkig is het ook nu maar 1 deur verder zodat ze af en toe toch nog even om de hoek kan gluren 😉

Namens Melize ontzettend bedankt aan Juf Maaike en alle vrijwilligers voor deze enorm leuke tijd bij jullie!

foto (2)