Lammetjes in de stal in Lellens

Op donderdag 6 april was het zover, de donderdaggroep ging lammetjes bezoeken in Lellens. Voor 9 uur zaten de moeders aan de koffie en thee gezellig te keuvelen aan de stamtafel en de peuters stuiterden door de klas in afwachting van het vertrek. Om 9 uur vertrokken we in auto’s richting Lellens. De zon scheen af en toe, maar toch was het vrij kil, zodat iedereen blij was dat we de beschutte stal in konden. De drukte van de peuters werd verwelkomd met een heftig geblaat van de ooien die hun lammetjes nog goed beschermden.

Lammetjes van verschillende leeftijden waren te zien. Sommigen waren lekker aan het drinken en anderen lieten zich heerlijk kroelen. De kinderen vonden het fantastisch en gingen allemaal lekker hun eigen gang. Er werd genoten van wat drinken en rozijntjes en het bekijken van de vele lammetjes werd afgewisseld met klauterpartijen op de trekker of op de trampoline. De moeders werden getrakteerd op een heerlijk plakje cake. Het was een gezellige ochtend en een ideale kans voor de kinderen om van heel dichtbij de lammetjes te kunnen zien.

IMG_7806 IMG_7807 IMG_7810 IMG_7815 IMG_7828 IMG_7835