Kerstkaartenactie een groot succes

Ruim een jaar geleden kwam er voor het eerst een oudercommissie voor de peuterspeelzaal bij elkaar. De commissie wil graag ondersteuning bieden bij alle activiteiten van de peuters maar voor een peuterspeelzaal als de onze, zijn financiële extraatjes ook noodzakelijk. De commissie besloot dat haar activiteiten geen geld mogen kosten en het liefst zou ze jaarlijks nog iets achterlaten voor de toekomst van nieuwe peuters.

In augustus zaten de peuters daarom te knutselen aan kerstknutsels. De kerstknutsels zijn digitaal bewerkt en als kerstkaart afgedrukt. Met de aanschaf van een pakketje kerstkaarten konden zo ouders, opa’s & oma’s, buren en vrienden peuterspeelzaal Woltersum financieel ondersteunen.

Het was een succesvolle actie. Alle pakketjes zijn verkocht wat betekent dat vlak voor de kerst een bedrag van 356,13 euro door de oudercommissie kon worden overhandigd aan het bestuur.

Alle ouders die ons hebben geholpen om de kerstkaarten te kopen en door te verkopen dank voor jullie inzet!

De oudercommissie

waardechequepeuters